söndag 9 januari 2011

Fem beställda bindor


Alltid kul att sy när man vet vem som väntar på bindorna! Idag har familjen varit väldigt vänlig och gett mig mycket sytid. Jag han klippa flanell till MASSOR av bindor och komplett material till de här fem som var beställda och som jag ville få klara. Tre varianter på uggleflaneller i mitten. Två med mer märkliga färgmatchningar i ytterkanterna, jag vet inte hur jag tänkte faktiskt *hmm* Alltså, jag tyckte inte de blev så pjåkiga, men ovanliga och inte som jag brukar matcha färger. Jag måste ha varit förvirrad :) Hoppas beställaren blir nöjd ändå.

På de här bindorna så har jag på fyra av dem sytt en bit flanell ute på vingen på PUL-sidan, det blir snyggt tycker jag, och jag blev så glad när en av mina kunder återkopplade om det och tyckte det var fint och såg välarbetat ut! Sånt gillar vi :)

Fotot lämnar en del övrigt att önska. Men klockan är mycket och mimpen ska gå och sova. Förresten kan man ju inte fota bra förutom dagtid, och då kommer jag ju att vara på jobbet...

1 kommentar: