fredag 10 december 2010

Veckans fråga - om förvaring av bindor :)

Den stora frågan är - vilken design är egentligen smartast på en liten väska/ett litet fodral att förvara bindor i?

Modell A - här förvaras lämpligen bindorna ihopvikta, i den här rymde jag 6 stycken utan att behöva pressa ner dem.




Modell B - här ryms bindorna på längden (det här fodralet rymmer L-bindor som är typ 29 cm långa), men man kan förstås även vika ihop bindorna i detta fodral. Även här fick jag i 6 stycken.
Jag tror att jag möjligen vet vad jag gillar bäst, men jag vet inte. Så frågan är - vad tycker du verkar smartast??

Tygerna är vaxduk från Ohlsons, cerise resp röd med vita prickar. det ska tvättas i 40 grader och jag nästan dog när jag tog det ur maskinen och det var helt blekt och fult. Men ser man på, när det torkade återtog det färgen igen. Som magi!

2 kommentarer:

  1. Nu när jag ser bild, tror jag den översta rosa.... Kanske.... JO jag tror det. En sån vill jag nog ha!
    katja77

    SvaraRadera