tisdag 28 december 2010

Tygblöjor och PUL-påsar till salu

Tre blöjor har de blivit, de åker nog till Babythings webbshop endera dagen om ingen vill ha dem och hinner hojta till innan :)

Maria Hornerflanell och en gulorange PUL (golden rod). Storlek Medium. 189 kr inkl frakt.

Röd PUL och rosagulmönstrad Maria Hornerflanell. Stl Small. 189 kr inkl frakt.


Turkos PUL och lejonmönstrad flanell från Valori Wells om jag inte missminner mig. Hur cool som helst :) Storlek Small. 189 kr inkl frakt.

Sen har jag hunnit med några PUL-påsar också här under julledigheten.

Ca 25*30 cm. 90 kr.
Ca 12*25 cm. 60 kr.Ca 12*15 cm. 40 kr

4 kommentarer:

  1. Fina! Just det bruna med blomprickar har jag också spanat på, det är jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. Obs! Det fina mönstrade pul:en med prickar kommer från barnen-i-trädgården-butiken och är helt stumt, alltså inte möjligt att sy blöjor av. Kan vara bra att veta... Fast det blev jättefin pul-påse, så det var ju inte helt i onödan :)

    SvaraRadera
  3. Nästan för fina blöjor för att göra behov i =), eller är det blöjbyxor att ha utanpå tygblöja?

    SvaraRadera
  4. *hihi*
    Nej, det är riktiga blöjor, och av någon märklig anledning brukar i alla fall alltid min bäbis passa på att tokbajsa direkt han får en ny snyggblöja på sig :)

    SvaraRadera