tisdag 28 december 2010

Julklappar och en ny symaskin!

Jag hoppas alla har haft en fridefull jul. Vi har haft det lugnt, ja, så lugnt man nu har det med en galen 1-åring i huset :)

Nu är julklapparna utdelade, så nu kan jag visa upp dem! Bilderna är inget vidare, ni får ursäkta.

Den här väskan med tillbehör fick min mamma. IKEA:s hustyg, fodrat med svarta Ditte från samma varuhus!


Min syrras svärmor fick en liten handledsväska och matchande näsduksfodral.

Och så fick syrrans svärfar nåt som nog kan betraktas som världens fulaste grytlappar. Men jag ville öva på min sprillans nya kompis overlocken, och tja, de torde funka i alla fall :) Och min man sa att de var okej, så då gav jag bort dem *fniss*

Och här är den. Hobbylock 2.0. Riktigt vänner har vi nog inte blivit, men vänta bara :) Ibakgrunden ser man för övrigt min UFO-hög. Vojvoj...

2 kommentarer:

  1. Vojne vovje, ena året kan hon knappt fålla gardiner och nästa år har hon ett sömnadsföretag, en overlock och en ufohög. Jag försöker fortfarande hissa upp hakan. :)
    Fina julklappar blev det, den svarta väskan är välkommen hit om din mamma mot förmodan skulle tröttna på den.
    Kram & gott nytt syår!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite chockerande. Jag är förvånad själv också :)

    SvaraRadera