fredag 27 augusti 2010

Storlekstest

Jag har fått en beställning på tygbindor *wohoo* Beställaren ville ha bindor i storlek Large, och sådana har jag ju aldrig sytt, så efter lite spånande ihop fick jag lite nya mått. Sen tog jag mig för att provsy två stycken. Det blev bra. Så nu inväntar jag bara material, som beställaren själv skulle bidra med, sen ska här massproduceras :)

Från vänster...
Rosa PUL, rödbrunblommig fuskmocka, 2 lager frotté, stl M
Violett PUL från myllymuksut, grå fuskmocka, 2 lager microfiber, stl L
Skyblue PUL, grå fuskmocka, 2 lager microfiber, stl L






Jag experimenterade lite med vingbredden och även den mindre vingbredden som den blåa bindan fick funkade! Sen provsydde jag på min signatur, men jag fick klippa i bandet för att få plats med den där och det var inte så bra. Månne vart jag då ska sätta den. Mitt under kanske, men tänk om det läcker då? *funderar* Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar