tisdag 28 september 2010

Fem beställda bindor!



Det finns inte mycket att säga. Fem bindor i egenritat mönster. En large och fyra medium. De har bambuvelour mot huden, dubbla lager mikrofiber och så PUL ytterst.

Jag är lite sur över att jag inte lyckas centrera namntaggen på vingen. Den ÄR ju centrerad först, men sen när jag syr ihop så blir det uppenbarligen "snettsytt" nästan varje gång. Det måste jag öva på. Eller ha namntaggen någon annanstans :)

De här bindorna är sydda på beställning och vandrar nu vidare! Jag hoppas de ska bli uppskattade och att de leder till fler beställningar därifrån :)

3 kommentarer:

  1. Man kan limma fast namntaggen med lite vanligt papperslim. Då borde den inte röra på sig i första taget!
    Fina!

    SvaraRadera
  2. Alltså innan du syr fast den. Men det kanske du förstod att jag menade :-). Limmet försvinner ju sen i tvätten.

    SvaraRadera